استاد پویا
مرجع سوالات تستی ایران
تست بزنید...! جایزه بگیرید...!

او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند. در سال 1999 مجله تایم از او به عنوان "شخصیت قرن" نام برد و در فرهنگ عامه، نام «انیشتین» مترادف با هوش زیاد و نابغه شده‌ است شخصیت و داستان آلبرت انیشتین در سراسر جهان برای مربیان، دانش آموختگان و دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت منحصر به فرد است. به همین دلیل از او همیشه به عنوان مظهر علم و نبوغ نام برده شده است در طول تاریخ دانشمندانی مثل انیشتین، باعث بوجود آمدن بسیاری از شگفت انگیز ترین و سازنده ترین بینش ها به علم، طبیعت و انسانیت شده اند. انیشتین، ادیسون، لئوناردو داوینچی، بتهوون، موتزارت، نیوتن، فیثاغورس و استیو جابز همگی شخصیت هایی هستند که تاکید بر فکر کردن خارج از چیزهایی که از کتاب یاد می گیرید، دارند. 

«پيشرفتی كه انيشتين درباره طبيعت، نصيب معرفت ما كرد، از قدرت جهان امروز خارج است. فقط نسل های آينده مفهوم واقعی آن را درك خواهند كرد.» (دكتر هارولددوز، رئيس دانشگاه پرينستون در آمريكا ) 
«انیشتین، دانشمند بزرگ اين عصر و به واقع يكی از جويندگان عدالت و راستی بود كه هرگز با نادرستی و ظلم مصالحه نكرد.» 
(جواهر لعل نهرو، نخست وزير هند) 

این را می توان استدلال کرد که اگر اینشتین در بخش دوم از قرن بیستم متولد شده بود، ممکن بود توانایی هایش با توجه به تست های استاندارد آموزشی آن دوره مورد توجه قرار نگیرد. به عنوان مثال، چگونه می تواند با فقط چند آزمون دقت یادگیری دانش آموزان با استعداد را در مناطق مختلف و خاص، اما فاقد مهارت های عمومی مانند هنر زبان و یا ریاضی ارزیابی کرد....!؟ مربیان و موسسات آموزشی باید با ارائه آزمونهای متنوع و کارشناسی شده به باروری دانش علمی، مهارتها و استعدادهای افراد در تمامی زمینه ها کمک نمایند. 

استاد پویا، شخصیتی مجازی است که با الگو قرار دادن انیشتین، در این سایت به شما کمک و راهنمایی خواهد کرد تا براحتی با سایت پویا تست کار کنید. با راهنمایی استاد پویا آزمون های دلخواه خود را از بین ده ها عنوان آزمون متنوع با دید باز و آگاهی کامل انتخاب نموده و با سئوالات مناسب تست زده و با افزایش مهارتهای تستی خود، آمادگی امتحانات اصلی را پیدا کنید. استاد پویا هدف اصلی خود را کمک به یادگیری شما عزیزان قرار داده و تلاش می کند تا به محض اینکه وارد سایت پویا تست شدید، شما را در انجام کلیه کارهایتان راهنمایی نموده و در صورت لزوم مشاوره های لازم را ارائه کند. 
توجه داشته باشید که راه های بسیاری برای ارزیابی دانش، مهارت و استعدادهای تحصیلی افراد با توجه به زمینه آموزشی آنها وجود دارد و ما افتخار می کنیم که با ارائه یک سیستم و روش تخصصی Online میتوانیم به باروری زمینه های فوق کمک نمائیم و ملاک ارزیابی افراد نتیجه آزمونهای آنها میباشد. 

بدانید که استا پویا در کنار شماست و در تمامی مراحل شما را تنها نخواهد گذاشت...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط مدیر